Pengikut

Khamis, 2 Februari 2012

Sabun Delima (Pomegranate Soap) K.Brothers Thailand

NAK TAHU PETUA CERAHKAN KULIT DENGAN DELIMA???

SIHATKAN KULIT ANDA DENGAN DELIMA??







Sabun Delima memiliki aroma buah delima yang wangi dan memiliki fungsi untuk mencerahkan kulit atau tubuh dengan anti-oksidan yang berfungsi untuk meremajakan kulit... 

Produk HALAL 100% PURE HERBAL
MERAWAT, MELEMBUT & MENCERAHKAN KULIT ANDA SECARA SEMULAJADI



Khasiat buah Delima 
  • Asid folat dan antioksidan dlm buah delima memberi kesan semulajadi kerana dapat mnerangsang, menyahtoksid dan meningkatkan kecantikan kulit secara semulajadi..
  • Kandungan gula buah delima bertindak sebagai bahan skrub untuk menyingkirkan sel-sel kulit mati.. Hasilnya kulit akan segar dan muda selalu...
  • Delima juga dapat menghilangkan jerawat..




Cara Penggunaan :
    Gunakan minimum 2 kali sehari sebagai pencuci wajah dan lihatlah hasil yang mengagumkan dalam 1 ~ 2 minggu
      
    Harga :
    1 ketul cuma RM 6 sahaja
    5 ketul baru RM 20
    1 dozen hanya RM 36 sahaja
    Berminat untuk mencuba?? Boleh SMS saya : Mohd Shafie ~ 0199764133

3 ulasan:

  1. Kenapa semasa saya cuci muke kulit saya terase sakit dan pedih di pipi dan juga di celah2 hidung saya?? Mohon jawab saya takot ad kesan smpingan lain pulak

    BalasPadam
    Balasan
    1. maaf lambat balas. jika terasa pedih dan sakit, cuba stop dulu guna sabun ni,produk lain pun kala ada guna cuba kurangkan.tunggu dalam seminggu pastu guna balik sabun ni dan stop dulu guna produk lain.tengok hasilnya nanti.

      Padam